NAWIGACJA
copywriting bydgoszcz Copywriting SEO Bydgoszcz Optymalizacja stron internetowych Strony internetowe CMS Bydgoszcz 

Copywriting internetowy – okropny, niemerytoryczny i nudny?

Strona internetowa nie powinna powielać treści z innych stron branżowych, nawet jeśli dotyczy tej samej oferty produktów, usług czy procedur. Wypełniając stronę internetową treścią (osławionym przez niektórych contentem) musimy zadbać o oryginalność publikowanego materiału tekstowego, aby roboty wyszukiwarek nie uznały naszej strony za duplikat innej. Nie jest to wymóg jedyny.

copywriter bydgoszcz

Copywriting z uwzględnieniem wymagań SEO oraz Czytelnika

Użyty na stronie internetowej materiał tekstowy nie powinien być wcześniej opublikowany pod żadnym innym adresem www. Tekst może być oryginalny (naszego autorstwa), ale opublikowanie go gdziekolwiek w internecie wcześniej sprawia, iż dla robotów wyszukiwarek oryginalnym już nie jest. Próby bezpiecznego duplikowania poprzez „odświeżenie” treści najczęściej niszczą jej wartość merytoryczną. Być może oszukasz algorytm wyszukiwarki, ale utracisz sympatię, wiarygodność i szacunek Czytelnika/Klienta. Algorytm nie korzysta z Twoich usług i nie kupuje Twoich towarów.

Dbałość o jakość merytoryczną tekstu musi iść w parze z poprawnością językową. Każde kolejne zdanie opublikowanego tekstu powinno zachęcać do zapoznania się z nim w całości. Tak naprawdę o niewielu sprawach da się napisać w kilku zdaniach, ale w kilku zdaniach można napisać dużo. Napisanie obszernego tekstu na dowolny temat, tak aby odpowiadał wymogom SEO, nie był uznany przez Czytelnika/Klienta za bełkot, a przez fachowca za bzdurę, dla wielu copywriterów jest nie lada wyzwaniem. Napisanie choćby kilku (wyczerpujących temat, ciekawych acz różnych) tekstów na ten sam temat to już prawdziwa sztuka. Merytorycznych tekstów pozycjonujących? Na pewno.

Copywriting – profesjonalna sztuka nie tylko pisania

Copywriting internetowy to nie tylko tworzenie oryginalnych (unikalnych) treści dla potrzeb stron internetowych. Copywriting to kreatywne dostarczanie sloganów i haseł reklamowych, redagowanie treści materiałów promocyjnych wykorzystywanych w reklamie: papierowej (katalogi, broszury, ulotki), internetowej (serwisy, strony www, blogi, profile) oraz radiowej i telewizyjnej (scenariusze spotów reklamowych). Copywriting to swoista nadprodukcja pomysłów wszelkich, wykorzystywanych w szeroko rozumianej branży reklamowej. Dobry copywriter to autor ciekawych tekstów, w których potrafi przekonać konsumenta do oczekiwanego działania. Dobry copywriter to nie tylko pomysłodawca.

Copywriter Bydgoszcz

Oferta przedstawiona na Twojej stronie mówi o tym, że budujesz solidne domy, świadczysz rzetelne usługi transportowe, prowadzisz, piękne gospodarstwo agroturystyczne, zajmujesz się uczciwym doradztwem finansowym… Zajmujesz się sprzedażą poprzez sklep internetowy? Masz gabinet kosmetyczny, prywatny gabinet lekarski, klinikę? Prowadzisz jakąkolwiek inną działalność gospodarczą: produkcyjną, handlową lub/i usługową? Nie wiesz jak ani nie masz czasu o tym pisać na stronie internetowej (blogu, profilu)? Interesuje Cię copywriting na najwyższym poziomie? Jesteś zainteresowany współpracą i wsparciem w tym zakresie? Napisz lub najlepiej zadzwoń.

CZYTAJ TO

Przeczytaj poprzedni wpis:
baseball-slide-second-base-player-163401
Profesjonalny nie znaczy skomplikowany, trudny, obcy i… bardzo drogi

Jeśli coś w internecie ma być profesjonale to najpewniej musi brzmieć obcojęzycznie i koniecznie z angielska. Musi być określeniem branżowym,...

Zamknij