NAWIGACJA

Copywriting internetowy – okropny, niemerytoryczny i nudny?

Strona internetowa nie powinna powielać treści z innych stron branżowych, nawet jeśli dotyczy tej samej oferty produktów, usług czy procedur. Wypełniając stronę internetową treścią (osławionym przez niektórych contentem) musimy zadbać o oryginalność publikowanego materiału tekstowego, aby roboty wyszukiwarek nie uznały naszej strony za duplikat innej. Nie jest to wymóg jedyny. Copywriting z uwzględnieniem wymagań SEO oraz Czytelnika Użyty na stronie internetowej materiał tekstowy nie powinien być wcześniej opublikowany pod żadnym innym adresem www. Tekst może być oryginalny (naszego autorstwa), ale opublikowanie go gdziekolwiek w internecie wcześniej sprawia, iż dla robotów…

Czytaj Dalej

Optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych

Zagadnienia związane z optymalizacją treści, z indeksacją przez roboty wyszukiwarek, ze słowami kluczowymi stron internetowych pod kątem ich pozycji w wyszukiwarkach (słynne SEO, ang. Search Engine Optimization) perfekcyjnie znają tylko profesjonaliści. Właściciel strony internetowej powinien zajmować się tylko sprawami związanymi z obsługą Klientów i rozwojem przedsięwzięcia. Jakość witryny internetowej, jej rozwój, internetowa aktywność i promocja jest kluczem do robienia skutecznych interesów za pośrednictwem internetu. Wsparcie profesjonalisty w tym względzie jest konieczne. Optymalizacja SEO Optymalizacja SEO strony internetowej nie jest działaniem jednorazowym. Działania marketingowe z wykorzystaniem SEO nowej generacji oparte są…

Czytaj Dalej