NAWIGACJA

Copywriting internetowy – okropny, niemerytoryczny i nudny?

Strona internetowa nie powinna powielać treści z innych stron branżowych, nawet jeśli dotyczy tej samej oferty produktów, usług czy procedur. Wypełniając stronę internetową treścią (osławionym przez niektórych contentem) musimy zadbać o oryginalność publikowanego materiału tekstowego, aby roboty wyszukiwarek nie uznały naszej strony za duplikat innej. Nie jest to wymóg jedyny. Copywriting z uwzględnieniem wymagań SEO oraz Czytelnika Użyty na stronie internetowej materiał tekstowy nie powinien być wcześniej opublikowany pod żadnym innym adresem www. Tekst może być oryginalny (naszego autorstwa), ale opublikowanie go gdziekolwiek w internecie wcześniej sprawia, iż dla robotów…

Czytaj Dalej

Strona internetowa a jej pozycja w wyszukiwarce

Twoja strona internetowa jest piękna? Profesjonalnie wykonana? W opublikowanych treściach zawarłeś wszystko, co dotyczy aktualnej oferty biznesowej? Niby prawidłowo lub wręcz doskonale, ale… jest jakiś problem, prawda? Nie dostrzegasz, aby coś się wokół Twojej internetowej oferty działo? Masz wrażenie, że najczęstszym gościem na swojej stronie www jesteś Ty sam? No, może przesada… A jesteś przekonany, że ruch na stronie nie jest generowany przez boty? Spodziewałeś się większej efektywności niż tych kilka czy kilkanaście wizyt dziennie. A przecież masz ofertę godną uwagi… Powiedziano Ci, że jest profesjonalnie i lepiej być nie…

Czytaj Dalej